Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2018-19
Δεκ 28 2018

Στα Αρσάκεια Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας στόχος μας είναι η παροχή ολοκληρωμένης παιδείας στους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, την ουσιαστική και σε βάθος διδασκαλία των μαθημάτων πλαισιώνουν δράσεις και προγράμματα, που επιτρέπουν στους εφήβους να σχηματίσουν μια πληρέστερη εικόνα για τον κόσμο που τους περιβάλλει, να αποκτήσουν συνείδηση των διαστάσεων της κοινωνίας, και να αναπτύξουν όχι μόνο κριτική στάση, αλλά κι ευαισθησία απέναντι στα σύγχρονα ζητήματα.

Η δυνατότητα αυτή παρέχεται και στο πλαίσιο  των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων που εγκρίνονται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: πρόκειται για Προγράμματα Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων, τα οποία εκπονούνται κατά κύριο λόγο εκτός διδακτικού ωραρίου. Κατά τη σχολική χρονιά 2018-19 το Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης έχει σχεδιάσει επτά Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων, στα οποία συμμετέχουν σχεδόν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου.

Συγκεκριμένα, ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει εγκρίνει την εκπόνηση των εξής επτά προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων στους τομείς της Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων:

Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Είδος
Καθηγητές-Καθηγήτριες
Τάξη, Τμήμα
Μαθητές-Μαθήτριες
1
«Ο Κινηματογράφος και το Θέατρο ως εργαλείο προσωπικής ανάπτυξης»
Αγωγή Υγείας
Σφυρίδου
Πιλωνά
Γ’ θετικών σπουδών
(24 μαθητές/τριες)
2
«Γνωρίζω τον εαυτό μου μέσα από τον κόσμο του Κινηματογράφου και του Θεάτρου»
Αγωγή Υγείας
Πιλωνά
Σφυρίδου
Γ΄ανθρωπιστικό και
Γ’ οικονομίας-πληροφορικής
(20 μαθητές/τριες)
3
«Εθελοντισμός:  Νοιάζομαι για τους άλλους»
Αγωγή Υγείας
Αναγνώστου
Αλεξάνδρου
Τσιακάλου
Μαθητές και μαθήτριες όλων των τμημάτων
(33 μαθητές/τριες)
4
«Η Γαλλική παρουσία στην αρχιτεκτονική της Θεσσαλονίκης»
[σε σύμπραξη με το Αρσάκειο Γυμνάσιο]
Πολιτιστικών Θεμάτων
Καρασάββα
Πλατσή
3 μαθήτριες της Β΄τάξης
5
«Με αφορμή…»
[σε σύμπραξη με το Αρσάκειο Γυμνάσιο]
Πολιτιστικών Θεμάτων
Πλατσή
Μαθητές και μαθήτριες Α΄τάξης
(14 μαθητές/τριες)
6
«Τα πλαστικά στη ζωή μας: Ευλογία και κατάρα»
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μυλωνάς
Αναγνώστου
Αλεξάνδρου
Μαθητές και μαθήτριες Β΄τάξης
(29 μαθητές/τριες)
7
«Η ζωή μας σε ρυθμούς πλαστικούς»
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Χαριτίδου
Μυλωνάς
Στεφανίδου
Μαθητές και μαθήτριες Β΄τάξης
(29 μαθητές/τριες)