Δημιουργικές εργασίες στο μάθημα των Αγγλικών
Ιούν 10 2019

1. Young Advertisers in Action

Στο πλαίσιο της Δημιουργικής Εργασίας και ορμώμενοι από ένα κείμενο του βιβλίου γύρω από την διαφήμιση, οι μαθητές του 3ου τμήματος Αγγλικών της Β΄τάξης αποφάσισαν να γυρίσουν ένα διαφημιστικό spot για να προωθήσουν το σχολείο τους.
Χρησιμοποιώντας πάντα την Αγγλική γλώσσα, οι μαθητές συζήτησαν για τους στόχους και τις θετικές και αρνητικές συνέπειες μιας διαφημιστικής εκστρατείας. Στη συνέχεια και μέσα σε πνεύμα συνεργασίας, χωρίστηκαν σε 3 ομάδες και έγινε καταμερισμός εργασιών, σενάριο, σκηνοθεσία, μουσική επιμέλεια, συνεντεύξεις.
Οι μαθητές που πήραν μέρος ήταν οι: Αϊβαλιώτης Ρος, Βαγιάτης Γιώργος, Βασιλειάδου Θάνια, Δούρου Νάνσυ, Λάκκα Χριστιάνα, Λεμπετλής Νίκος, Μουσμουλίδης Σωκράτης, Μπαλτάς Ορφέας, Μπαμπαλή Πένυ, Σαρρής Νίκος, Ταχτατζής Άγγελος, Τούλιος Χρήστος και Τσεκλίδου Φαίη.

Μπορείτε να δείτε την ταινία εδώ:

 

2. FUTURE JOBS – INFOGRAPΗIC

Την Τετάρτη 15 Μαϊου 2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Τάξης του Αρσακείου Λυκείου Θεσσαλονίκης ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη δημιουργική εργασία που είχαν αναλάβει να εκπονήσουν στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, με τίτλο “Future Jobs”.

Στόχος της δημιουργικής εργασίας ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν σε βάθος διάφορα επαγγέλματα του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος, καθώς και να διαπιστώσουν και να επισημάνουν τις μεταξύ τους ομοιότητες και διαφορές. Για να υλοποιήσουν τη δημιουργική εργασία, οι μαθητές έπρεπε να ακολουθήσουν συγκεκριμένα βήματα που είχαν προσυμφωνηθεί στην ομάδα και να συνεργαστούν αποτελεσματικά με συμμαθητές τους σε μικρές ομάδες εργασίας.

Αναλυτικότερα, οι μαθητές πραγματοποίησαν εκτενή διαδικτυακή έρευνα στο εργαστήριο πληροφορικής σχετικά με τα επαγγέλματα του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Συγκέντρωσαν σχετικό φωτογραφικό υλικό και άρθρα εφημερίδων και περιοδικών και παράλληλα μελέτησαν δύο κεφάλαια του σχολικού εγχειριδίου τους (21st Century Skills Reading) που αφορούσαν στην αυτοματοποίηση “Automation” και στα μελλοντικά επαγγέλματα “Future Jobs”. Επιπλέον παρακολούθησαν TED talks-ομιλίες ειδικών σχετικά με τη θεματική εργασία, όπως επίσης και την ταινία επιστημονικής φαντασίας “Matrix” που πραγματεύεται την διαμάχη των ρομπότ με τους ανθρώπους για το ποιος θα επικρατήσει. Τέλος, δημιούργησαν παρουσιάσεις powerpoint και ενσωμάτωσαν όλο το πολύτιμο υλικό που συγκέντρωσαν σε ένα infographic online περιοδικό που αποτελεί και το τελικό προϊόν της δημιουργικής εργασίας τους:

Τους μαθητές ενέπνευσε και καθοδήγησε η καθηγήτρια των Αγγλικών κ.Κατερίνα Κυριακίδου. Στη Δημιουργική Εργασία “Future Jobs” συμμετείχαν οι:

  1. ΒΑΜΒΟΥΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  2. ΘΑΝΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
  3. ΚΑΤΣΙΚΕΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
  4. ΜΑΚΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
  5. ΝΙΚΟΛΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
  6. ΟΨΙΜΟΥ ΕΛΕΝΗ
  7. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ
  8. ΣΑΜΟΛΑΔΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
  9. ΣΑΠΑΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
  10. ΣΤΑΜΠΟΛΙΕΒ ΒΑΣΚΟ
  11. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ
  12. ΤΣΕΝΙΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
  13. ΤΣΙΤΣΙΛΙΑΝΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
  14. ΧΑΜΠΙΜΠ ΝΙΚΟΛΕΤΑ

3. Human Rights Declaration Matters

Στο πλαίσιο της Δημιουργικής Εργασίας “Human Rights Declaration Matters” οι μαθητές του Α2 μελέτησαν στο μάθημα των Αγγλικών τη Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και την 70χρονη πλέον ιστορία της, και ερεύνησαν μορφές εφαρμογής και παραβίασης των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων στην καθημερινή ζωή των πολιτών.

Με στόχο μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, οι μαθητές φιλοτέχνησαν μια επετειακή εικαστική έκθεση των άρθρων της Διακήρυξης μέσα από τις 30 σκιτσογραφίες διάσημων καλλιτεχνών που έχουν συνεργαστεί από το 1938 έως σήμερα με το Spirou Magazine: το επίσημο περιοδικό του Γραφείου του ΟΗΕ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Αντίστοιχη έκθεση με τίτλο “#spirou4rights” φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά το φθινόπωρο στην έδρα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών στη Γενεύη πριν ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο [ο σύνδεσμος εδώ].