
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Με βήμα σταθερό τις γέφυρες περνώ!» και με στόχο την ομαλή μετάβαση των παιδιών από την οικογένεια στο σχολείο, οι μαθητές του Αρσακείου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης την πρώτη εβδομάδα της νέας σχολικής χρονιάς έφτιαξαν μια χρονοκάψουλα και την έκρυψαν στον κήπο του αύλειου χώρου.
Ύστερα από συζήτηση, τα παιδιά αποφάσισαν μέσα στη χρονοκάψουλα να τοποθετήσουν ζωγραφιές που φανέρωναν στοιχεία της προσωπικότητάς τους, όπως αγαπημένες ασχολίες, προτιμήσεις ή αναμνήσεις, αλλά και τα συναισθήματά τους τη δεδομένη στιγμή. Αφού, λοιπόν, τις ζωγράφισαν με ενθουσιασμό, τις τύλιξαν σε ρολό και τις έβαλαν μέσα στη χρονοκάψουλα. Επιλέχθηκε το ακριβές σημείο της αυλής, όπου θα την έκρυβαν, και με τσουγκράνες και φτυαράκια τα παιδιά έσκαψαν το έδαφος όπου και την τοποθέτησαν. Θα την ανοίξουν στο τέλος της χρονιάς, σε ημερομηνία που σημειώθηκε, για να συγκρίνουν τις πρώτες τους ζωγραφιές με εκείνες των τελευταίων ημερών και να διαπιστώσουν τις αλλαγές που τυχόν έχουν επέλθει τόσο στο ιχνογράφημα όσο και στα συναισθήματά τους.
Το παιχνίδι με τη χρονοκάψουλα λειτούργησε διευκολυντικά στην προσαρμογή των παιδιών αυτήν την τόσο ευάλωτη για αυτά περίοδο που καλούνται να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που παρουσιάζονται στη νέα καθημερινότητά τους.