Έχεις τη φύση στο χέρι σου! – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Μάι 29 2026

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου), οι μαθητές και οι μαθήτριες του Αρσακείου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν στη δράση «Έχεις τη φύση στο χέρι σου», μια πρωτοβουλία που διοργανώνει για ακόμη μία χρονιά η Χ.Α.Ν.Θ. σε συνεργασία με το Εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ Ευκαρπίας, με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Η φετινή καμπάνια συνδέεται με τις διεθνείς δράσεις του United Nations Environment Programme (UNEP), αναδεικνύοντας σημαντικά περιβαλλοντικά ζητήματα, όπως η κλιματική αλλαγή, η ρύπανση και η ανάγκη προστασίας και αποκατάστασης των οικοσυστημάτων.

Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, εκπρόσωποι και εθελοντές των συνεργαζόμενων φορέων επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο μας, μίλησαν στα παιδιά για το έργο τους και τους προσέφεραν όμορφα καλλωπιστικά λουλούδια. Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά στη φύση, να γνωρίσουν τη σημασία της φροντίδας των φυτών και να ομορφύνουν τον δικό τους χώρο τους με τα φυτά.

Στη συνέχεια, νήπια και προνήπια φύτεψαν με χαρά μέρος των λουλουδιών στις γλάστρες του σχολείου, καλλωπίζοντας την αυλή όπου καθημερινά παίζουν και εξερευνούν. Η διαδικασία της φύτευσης μετατράπηκε σε μια ευχάριστη και δημιουργική εμπειρία μάθησης, γεμάτη ενθουσιασμό, συνεργασία και χαμόγελα.

Η δράση εντάσσεται στο Σχέδιο Δράσης «Μαθαίνω, δρω, αλλάζω τον κόσμο!» και αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας του σχολείου για την καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης και υπεύθυνης στάσης ζωής. Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη σημασία της ατομικής ευθύνης και της συλλογικής δράσης για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Η προστασία της φύσης δεν είναι επιλογή· είναι ευθύνη όλων μας. Με μικρές καθημερινές πράξεις μπορούμε να συμβάλουμε σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Η φύση είναι στο χέρι μας!