Δεύτερη διδακτική επίσκεψη της Β΄ τάξης στο Robotixlab Space
Δεκ 6 2019

Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄τάξης πραγματοποίησαν τη δεύτερη διδακτική τους επίσκεψη στο Robotixlab Space, στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής και της Τεχνολογίας.

Το Robotixlab Space είναι ένας σύγχρονος και πρωτοποριακός χώρος, διαμορφωμένος με μοντέρνα αρχιτεκτονική και αισθητική που συνδυάζει άψογα την εκπαίδευση με την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τον σχεδιασμό με την τεχνολογία, υπηρετώντας έτσι την εκπαιδευτική φιλοσοφία «Out of the box learning» και τις αρχές της βιωματικής και παιγνιώδους μάθησης. Εργαστήρια Ρομποτικής και Προγραμματισμού, κατασκευές, πειράματα, διαδραστικά παιχνίδια, προβολές και παρουσιάσεις έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές και τις μαθήτριές μας να διατυπώσουν τις ιδέες τους, να αλληλεπιδράσουν, να συνεργαστούν, να διασκεδάσουν και γνωρίσουν από κοντά τις εξελίξεις στον χώρο της Ρομποτικής.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και συμμετείχαν κυκλικά σε μια ενδιαφέρουσα διαδραστική παρουσίαση για την επιστήμη της Ρομποτικής και τις εφαρμογές της στην καθημερινή μας ζωή. Στη συνέχεια γνώρισαν και περιεργάστηκαν διάφορες ρομποτικές κατασκευές και ενημερώθηκαν σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο της Ρομποτικής από τον ιδρυτή του Robotixlab Space, τον Μηχανικό Ρομποτικής και απόφοιτο του Σχολείου μας, Αντώνη Κάνουρα.

Επίσης, συμμετείχαν σε εργαστήρια Ρομποτικής, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο και επέδειξαν τις ικανότητές τους στην επίλυση προβλημάτων. Αποστολή τους ήταν να συνεργαστούν αποτελεσματικά στις ομάδες τους, προκειμένου να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν ρομπότ, για να λύσουν μια υπόθεση μυστηρίου που βύθισε την πόλη στο σκοτάδι, με τίτλο «Black Out». Τα παιδιά, με ζωηρό ενδιαφέρον και ιδιαίτερη προσήλωση στον στόχο τους, αφού έκαναν διάφορες δοκιμές, πειράματα και βελτιώσεις, κατάφεραν να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν τα ρομπότ τους και να φέρουν σε πέρας επιτυχώς την αποστολή τους. Η επίσκεψή μας ολοκληρώθηκε με διαδραστικά παιχνίδια, όπως το ρομποτικό ποδόσφαιρο, ο διαδραστικός τοίχος κ.ά., στα οποία οι μαθητές συμμετείχαν με χαρά και ενθουσιασμό και επιβεβαίωσαν στην πράξη πως το παιχνίδι αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μαθησιακής διαδικασίας.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγητές Μανώλης Γεωργάκας, Αλέξης Αλεξίου, Νίκος Τογανίδης, Βαγγέλης Δήμος και Άννα Οικονόμου.