Ολοκλήρωση κύκλου επιμορφωτικών τηλεκπαιδεύσεων για την Ευρωπαϊκή Δράση eTwinning για το σχολικό έτος 2022-2023
Μαΐ 23 2023

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο κύκλος επιμορφωτικών τηλεκπαιδεύσεων για την Ευρωπαϊκή Δράση eTwinning, που διοργανώθηκε από τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning σε συνεργασία με τους Πρεσβευτές eTwinning (eTwinning Ambassadors) για το σχολικό έτος 2022-2023.

Στο πλαίσιο αυτό, η καθηγήτρια Αγγλικών του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης κ. Αικατερίνη Κυριακίδου και πρέσβειρα eTwinning με περιοχή ευθύνης τα σχολεία α/βάθμιας & β/βάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου, σε συνεργασία με την πρέσβειρα eTwinning Νομού Λασιθίου κ. Ελένη Ρώσσιου, πραγματοποίησαν συνολικά έξι τηλεκπαιδεύσεις για εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν και να συμμετέχουν στη δράση αυτή. Προτεραιότητα για τη συμμετοχή στις διαδικτυακές τηλεκπαιδεύσεις δόθηκε σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες των περιοχών ευθύνης των πρεσβευτών, ωστόσο συμμετείχαν πολλοί εκπαιδευτικοί α/βάθμιας & β/βάθμιας εκπαίδευσης και άλλων περιοχών της Ελλάδας.

Πιο συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν οι εξής τηλεκπαιδεύσεις διάρκειας 1 ½ ωρών η καθεμία:

1. «eTwinning – Η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης: Πλατφόρμα ESEP Ενημέρωση- Επαγγελματική ανάπτυξη- Εγγραφή εκπαιδευτικού & σχολείου» 23/02/2023 (Τηλεκπαίδευση για Αρχάριους: Μη εγγεγραμμένους στο eTwinning)

2. «Δικτύωση, Εύρεση Συνεργατών-Εγγραφή έργου στην Πλατφόρμα ESEP» 09/03/2023 (Τηλεκπαίδευση για Αρχάριους: Εγγεγραμμένους στο eTwinning)

3. «Γνωριμία με το Twinspace» 23/03/2023

(Τηλεκπαίδευση για Προχωρημένους 1)

4. «Σχεδιασμός ενός Ποιοτικού, Συνεργατικού eTwinning έργου» 06/04/2023 (Τηλεκπαίδευση για Προχωρημένους 2)

5. «eTwinning Schools» 27/04/2023

(Τηλεκπαίδευση για Προχωρημένους 3)

6. «eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων» 18/05/2023

(Τηλεκπαίδευση για Αρχάριους & Προχωρημένους)

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις τηλεκπαιδεύσεις αυτές, μεταξύ των οποίων ήταν και εκπαιδευτικοί των Αρσακείων Σχολείων, και καλή δύναμη στο έργο τους.