Η επιβράβευση της θετικής συμπεριφοράς: Μια ξεχωριστή μέρα για το Β1!
Μάι 26 2026

Στο πλαίσιο του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικών Συμπεριφορών [Προ.Θε.Συ.], το τμήμα Β1 του Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης επιβραβεύτηκε για την αξιέπαινη στάση και τη θετική του συμπεριφορά καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2025-2026.

Ως επιβράβευση, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ξεχωριστή εκδρομή στις αθλητικές εγκαταστάσεις «Τσακ-Μπαμ» στη Θέρμη, όπου συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες και ομαδικά παιχνίδια.

Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με βόλτα και φαγητό στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, προσφέροντας στα παιδιά στιγμές χαλάρωσης και χαράς. Τέτοιες δράσεις επιβραβεύουν τη θετική συμπεριφορά και την προσπάθεια των παιδιών και υπενθυμίζουν πως το σχολείο δεν είναι μόνο χώρος μάθησης, αλλά οφείλει να είναι και χώρος εμπειριών, συνεργασίας και παιδαγωγικής καλλιέργειας.

Τους μαθητές συνόδευσαν οι υπεύθυνες καθηγήτριες του Προ.Θε.Συ. Βάσω Αργυροπούλου (πληροφορικός) και Γιώτα Μυτακίδου (φιλόλογος).