“Ζωντανές Μαρτυρίες”- Έναρξη ψηφοφορίας ακροατών στο πλαίσιο του μαθητικού διαγωνισμού ΚΑΝΤΟ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2023
Μαρ 30 2023

Οδηγίες για την καταχώριση της ψήφου

Αγαπητοί φίλοι και ακροατές, σας καλούμε να υποστηρίξετε το  μήνυμα της ραδιοφωνικής ομάδας του Αρσακείου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης με τίτλο “Ζωντανές Μαρτυρίες”. Ο διαγωνισμός φέτος είχε τίτλο  «Η νέα γενιά για την ειρήνη».

Ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

Πατάτε στον σύνδεσμο

http://vote.europeanschoolradio.eu/contest2023/listeners/el/Mes-likes-new.php?sort=random&gimnasio=1

και ακούτε το ραδιοφωνικό μήνυμά μας με κωδικό 8493 [“Ζωντανές Μαρτυρίες”].  Αφού ακουστεί το μήνυμα πατώντας play (αναπαραγωγή) τότε εμφανίζεται η καρδιά και σας δίνεται η δυνατότητα να πατήσετε πάνω σε αυτήν περιμένοντας ένα λεπτό μέχρι να γίνει κόκκινη. Όταν γίνει κόκκινη, τότε μόνο βεβαιώνεστε ότι έχει καταχωρηθεί η ψήφος σας.

Αφού ψηφίσετε, προωθείτε το παρόν μήνυμα σε όσους περισσότερους φίλους μπορείτε.

Σας ευχαριστούμε.

Σχετικά με τη συμμετοχή της ραδιοφωνικής ομάδας στον Διαγωνισμό  

ΚΑΝΤΟ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2023

Το Σχολείο μας συμμετέχει ενεργά στις δράσεις του Ευρωπαϊκού Μαθητικού Ραδιοφώνου. Μία από τις πιο σημαντικές δράσεις του φορέα είναι ο μαθητικός διαγωνισμός «Κάντο ν’ ακουστεί 2023». Το φετινό θέμα του διαγωνισμού ήταν «Η νέα γενιά για την ειρήνη» και περιλάμβανε δύο κατηγορίες: ραδιοφωνικά μηνύματα και τραγούδια.

Με βάση το παραπάνω θέμα, οι μαθητές του τμήματος της Ζώνης Πολιτισμού και Επιστημών Γ΄ τάξης με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Μουσικής Αναστασίας Γκίνη, κλήθηκαν να προβληματιστούν αναδεικνύοντας τον ρόλο  της ειρήνης στη ζωή μας, να μιλήσουν για την ειρήνη, να συζητήσουν για όσα συμβαίνουν γύρω μας, να αναρωτηθούν, να εκφραστούν, να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν, να κάνουν τη φωνή της νέας γενιάς να ακουστεί δυνατά με το σύνθημα «Η νέα γενιά για την ειρήνη». Σχολεία της Ελλάδας, της Κύπρου, της Ομογένειας και όλης της Ευρώπης προσκλήθηκαν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό.

Συγκεκριμένα, τα μέλη της ραδιοφωνικής ομάδας επέλεξαν να πραγματευθούν ζητήματα που σχετίζονται με τη Μικρασιατική Καταστροφή με αφορμή το επετειακό έτος 2022 (εκατό χρόνια μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή του 1922) και την ενασχόλησή τους με ποικίλες ερευνητικές και δημιουργικές εργασίες στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο 9ο Παναρσακειακό Συνέδριο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας με θέμα «Μνήμη Μικρασιατικού Πολιτισμού». Στο πλαίσιο αυτό, μελέτησαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ζώνης Πολιτισμού και Επιστημών αποσπάσματα από το συλλογικό έργο «Έξοδος» που περιλαμβάνει μαρτυρίες Ελλήνων προσφύγων από τις διάφορες επαρχίες της Μικρασίας και προχώρησαν στην έκφραση προσωπικών σκέψεων και συναισθημάτων. Στη συνέχεια, με τη μέθοδο του καταιγισμού ιδεών και της δημιουργικής γραφής δημιούργησαν το δικό τους ραδιοφωνικό μήνυμα με τίτλο «Ζωντανές Μαρτυρίες».

Στη ραδιοφωνική ομάδα συμμετέχουν οι μαθητές:

Κωνσταντίνος Βλαχάκης, Δημήτρης Βρόντος, Άνθιμος Δαύρης, Πέτρος Ζουλφάκος, Θεανώ Ιωάννου Θεανώ, Δάφνη Καλογήρου, Θωμάς Καλτσίκης, Ρωξάνη Κατσάνου, Αντώνης Κελεκτσόγλου, Νίκος Κουλτούκης, Γιώργος Μπαφατάκης, Βασίλης Μπόνε, Χριστιάνα Παπαδοπούλου, Έλενα Παπαστεργίου, Σίλια Φλώρου και Αλέξανδρος Φραγκίδης.

Για τέταρτη χρονιά το μεικτό σύστημα αξιολόγησης έδωσε τη δυνατότητα τόσο στους κριτές όσο και στους μαθητές και τις μαθήτριες να αναδείξουν από κοινού τους νικητές. Πιο συγκεκριμένα, η αξιολόγηση του διαγωνισμού «Καν’ το ν’ ακουστεί 2023» πραγματοποιήθηκε με αξιολογητές τις κριτικές επιτροπές που αποτελούνται από διακεκριμένους επαγγελματίες από τον χώρο της μουσικής, της δημοσιογραφίας και της εκπαίδευσης, καθώς και τα σχολεία που συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Το ποσοστό βαθμολογίας των κριτικών επιτροπών στην τελική βαθμολογία είναι 60% και των διαγωνιζόμενων σχολείων 40%. Η διαδικασία αυτή ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη για τους συμμετέχοντες καθώς μέσα από αυτήν είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τις συμμετοχές των σχολείων της ίδιας με αυτούς βαθμίδας στην ίδια κατηγορία [Ραδιοφωνικά Μηνύματα] και να αναπτύξουν την ενεργητική ακρόαση, την κριτική τους αντίληψη αλλά και τεχνικές ετεροαξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης.

Ήρθε όμως τώρα η ώρα να ζητήσουμε την υποστήριξη της Σχολικής – και όχι μόνο – Κοινότητας στο δικό μας ραδιοφωνικό μήνυμα.