Βράβευση του σχολείου μας στον Μαραθώνιο Ανακύκλωσης FollowGreen
Μάι 28 2026

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και τη φετινή χρονιά η συμμετοχή του Σχολείου μας στον Σχολικό Μαραθώνιο ανακύκλωσης «FollowGreen».

Με το σύνθημα Follow Green – Follow Your City η δημοτική πλατφόρμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης (https://www.followgreen.gr/pilea-hortiatis), ένωσε τον Δήμο με τα Σχολεία και τις μαθητικές κοινότητες με στόχο την ευαισθητοποίηση και την επιβράβευση της προστασίας περιβάλλοντος. Ο Μαραθώνιος υλοποιείται υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία με την ΕΕΑΑ (σύστημα ανακύκλωσης στο μπλε κάδο), την ΑΦΗΣ (σύστημα ανακύκλωσης μπαταριών), και το πρόγραμμα ανακύκλωσης αλουμινίου «Κάθε Κουτί Μετράει».

Το Σχολείο μας κατάφερε να συγκεντρώσει 14.005 πόντους, με τις μαθήτριες και τους μαθητές μας να δείχνουν εμπράκτως πως η ανακύκλωση πρέπει να αποτελεί βασική και δεδομένη συνήθεια στην καθημερινότητά μας.

Την Τρίτη 19 Μαΐου στο Πολιτιστικό Κέντρο Πανοράματος πραγματοποιήθηκε τελετή βράβευσης των σχολείων με τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής Βασίλη Μαθά να παραλαμβάνει τον έπαινο του Σχολείου μας.

Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες και τους μαθητές μας αλλά και σε όλη τη σχολική μας κοινότητα για την ευαισθησία και την αγάπη προς το περιβάλλον.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές και καθηγήτριες του Σχολικού Μαραθωνίου Ανακύκλωσης είναι οι Βασίλης Μαθάς (Φυσικής Αγωγής), Αναστασία Γκίνη (Μουσικής), Στέλλα Σαρμή (Οικιακής Οικονομίας), Γιώτα Ψωμιάδου (Θρησκευτικών) και Θανάσης Τσολάκης (Μαθηματικών).