Συγκεντρώνοντας πλαστικά καπάκια για διπλά καλό σκοπό..
Ιούλ 7 2025

σε συνεργασία με τον Σύλλογο Παραπληγικών-Κινητικά Αναπήρων Νομού Πέλλας

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η σχολική κοινότητα του Αρσακείου Λυκείου Θεσσαλονίκης ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Συλλόγου Παραπληγικών – Κινητικά Αναπήρων & Όλων των Παθήσεων Νομού Πέλλας για υποστήριξη της καμπάνιας «Συλλέγουμε πλαστικά καπάκια και προσφέρουμε αναπηρικά αμαξίδια». Στόχος του Συλλόγου είναι η ψυχολογική στήριξη, η καθοδήγηση για τη διεκδίκηση δικαιωμάτων και η ενίσχυση της καθημερινότητας σε οικογένειες που έχουν άτομα με αναπηρία και αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, καθώς και σε άπορους συνανθρώπους μας. Η δράση και η προσφορά του Συλλόγου είναι πολύ σημαντική και εκτείνεται σε πολλούς νομούς της Ελλάδας (σχετικά μπορείτε να ενημερωθείτε στο επισυναπτόμενο έγγραφο εδώ). Παρόλο που ο νέος τύπος πλαστικών μπουκαλιών δυσκολεύει κάπως τη συλλογή των καπακίων, οι ευαισθητοποιημένοι/ες σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα μαθητές/τριες του Σχολείου μας, καθώς και οι οικογένειές τους, κατάφεραν να συγκεντρώσουν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς μία σημαντική ποσότητα. Εφτά μεγάλες σακούλες, λοιπόν, παραδόθηκαν στον Σύλλογο Παραπληγικών Νομού Πέλλας, ο οποίος μας έστειλε τη συνημμένη ευχαριστήρια επιστολή [εδώ].

Η συλλογή πλαστικών καπακίων εντάσσεται αφενός στις δράσεις ανακύκλωσης του Σχολείου μας (μαζί με τη συλλογή χαρτιού, πλαστικού, αλουμινίου και μπαταριών) και αφετέρου στις δράσεις εθελοντισμού και κοινωνικής προσφοράς. Συνεχίζουμε, λοιπόν, και την επόμενη σχολική χρονιά να βοηθούμε τους συνανθρώπους μας που μας έχουν ανάγκη και, παράλληλα, να προστατεύουμε το περιβάλλον.