Δημοσίευση Επιστημονικής Εργασίας στο Ψηφιακό Περιοδικό WELCOME του eTwinning
Μαρ 4 2024

Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024 εκδόθηκε το 2ο Τεύχος του ψηφιακού περιοδικού της Δράσης eTwinning από τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης της Δράσης. Το περιοδικό WELCOME (etWinning ELeCtrOnic MagazinE) που βρίσκεται στην ιστοσελίδα https://welcome.etwinning.gr, απευθύνεται σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, τόσο στη Δημόσια όσο και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση και αποτελείται από τρεις ενότητες για: α) Εκπαιδευτικούς, Επαγγελματίες και ενδιαφερόμενους στο χώρο της εκπαίδευσης β) Ερευνητές – φοιτητές & γ) Μαθητές όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης.

Ένα από τα 9 άρθρα που επέλεξε να δημοσιεύσει στο 2ο Τεύχος η Συντονιστική Ομάδα του Περιοδικού ήταν η επιστημονική εργασία της καθηγήτριας Αγγλικών & Πρέσβειρας της Δράσης eTwinning, κας Κατερίνας Κυριακίδου με τον τίτλο «Εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM για την ανάλυση και επεξεργασία παραμυθιών μέσω της υλοποίησης ενός προγράμματος eTwinning σε Νηπιαγωγείο». Μπορείτε να δείτε την ανάρτηση της εργασίας ακολουθώντας τον υπερσύνδεσμο: https://welcome.etwinning.gr/archives/338

Στην εργασία της η κ. Κυριακίδου παρουσιάζει πώς οι μαθητές του Αρσάκειου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με άλλα 18 ευρωπαϊκά νηπιαγωγεία μέσω ενός έργου eTwinning εξερεύνησαν τον μαγικό κόσμο των παραμυθιών προσεγγίζοντας τα με την καινοτόμο μέθοδο STEAM. Στο eΤwinning έργο συμμετείχαν όλοι/όλες οι μαθητές/τριες του Αρσάκειου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης με τη συνεχή υποστήριξη και καθοδήγησή τους από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου κ. Ναταλία Βαμβακίδου, τη νηπιαγωγό κ. Ηρώ Ζαχαριάδη και δύο καθηγήτριες Αγγλικών, την κ. Κατερίνα Κυριακίδου και την κ. Δέσποινα Βαρδάκη.