Πρωτιές και κορυφαίες διακρίσεις για το Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης στους 1ους Αρσάκειους Ρητορικούς Αγώνες Δημοτικών (Α.Ρ.Α.Δ.Α.)
Μάι 29 2026

Πρωτιές και κορυφαίες διακρίσεις για το Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης στους 1ους Αρσάκειους Ρητορικούς Αγώνες Δημοτικών (Α.Ρ.Α.Δ.Α.)

Με εντυπωσιακές επιτυχίες και πλήθος κορυφαίων διακρίσεων συμμετείχε το Αρσάκειο Δημοτικό Θεσσαλονίκης στους 1ους Αρσάκειους Ρητορικούς Αγώνες Δημοτικών Αντιλογίας και Αυθορμήτου Λόγου (Α.Ρ.Α.Δ.Α.), κατακτώντας τις πρώτες θέσεις τόσο στα ατομικά όσο και στα ομαδικά αγωνίσματα.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Σχολείου μας ξεχώρισαν για τη ρητορική τους δεινότητα, την ωριμότητα, το ήθος και τη συνεργασία τους, επιβεβαιώνοντας το υψηλό επίπεδο προετοιμασίας και την ουσιαστική παιδαγωγική αξία των Ομίλων Ρητορικής.

Στο αγώνισμα των Διττών Λόγων, το 1ο Βραβείο καλύτερης ομιλήτριας απέσπασε η Αναστασιλάκη Μαρία, ενώ η ομάδα των Αραπίδη Άρη, Ραπτοπούλου Αικατερίνας και Μούτση Βασίλειου κατέκτησε το 1ο Ομαδικό Βραβείο.

Παράλληλα, σημαντικές ατομικές και ομαδικές διακρίσεις απέσπασαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας:

  • 2ο Βραβείο καλύτερης ομιλήτριας (σε ισοβαθμία): Ραπτοπούλου Αικατερίνα
  • 3ο Βραβείο καλύτερης ομιλήτριας: Κοσμάογλου Θεανώ
  • 2ο Ομαδικό Βραβείο: Καπλανίδου Ραφαέλα – Γαϊτανίδης Ιάσων – Αναστασιλάκη Μαρία
  • 3ο Ομαδικό Βραβείο: Βρανάκη Ευδοξία-Ολυμπία – Κοσμάογλου Θεανώ – Διαμάντης Αλέξανδρος-Ευάγγελος

Στο αγώνισμα του Αυθορμήτου Λόγου, το 1ο Βραβείο καλύτερης ομιλήτριας απονεμήθηκε στη Μυλωνά Γεωργία-Βικτωρία, ενώ η Μορδοχάι Νεφέλη συγκαταλέχθηκε στους έξι κορυφαίους ομιλητές που προκρίθηκαν στον τελικό. Εύφημες μνείες έλαβαν επίσης η Σταμάτη Ζωή-Σαββίνα για το ευρηματικό περιεχόμενο των ομιλιών της και η Βατζόλα Ουρανία για την εξαιρετική σύνδεση των ιδεών της.

Οι 1οι Αρσάκειοι Ρητορικοί Αγώνες Δημοτικών Αντιλογίας και Αυθορμήτου Λόγου πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 23 Μαΐου 2026 στο σχολικό συγκρότημα των Αρσακείων – Τοσιτσείων Εκάλης και αποτέλεσαν μια σημαντική εκπαιδευτική πρωτοβουλία των Αρσακείων – Τοσιτσείων Σχολείων της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας.

Στόχος των Αγώνων ήταν η καλλιέργεια του ποιοτικού ελληνικού προφορικού λόγου, της δημιουργικής σκέψης, της επιχειρηματολογίας και της ελεύθερης έκφρασης ήδη από τις πρώτες σχολικές βαθμίδες. Μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης συμμετείχαν στα αγωνίσματα των Διττών Λόγων και του Αυθορμήτου Λόγου, σε ένα κλίμα σεβασμού, συνεργασίας και δημιουργικού ενθουσιασμού.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν και εκπροσώπησαν επάξια το Σχολείο μας με θάρρος, δημιουργικότητα και ήθος.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στις υπεύθυνες των Ομίλων Ρητορικής του Αρσακείου Θεσσαλονίκης, κ. Αθανασέλη Ζωή, κ. Σαμολαδά Σουλτάνα και κ. Τριλυράκη Σοφία, για τη συστηματική προετοιμασία, την αφοσίωση και τη συνεχή υποστήριξη των μαθητών. Ο Όμιλος Ρητορικής του σχολείου μας είναι ο πρώτος Όμιλος Ρητορικής Δημοτικών και ξεκίνησε τη λειτουργία το 2001.

Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται επίσης προς τους αποφοίτους, τους εκπαιδευτικούς, τα μέλη των κριτικών επιτροπών, καθώς και προς την υπεύθυνη των Ομίλων Ρητορικής και Ρητορικών Αγώνων της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, Δρ Ειρήνη Τσαγκαράκη, και την οργανωτική επιτροπή για την άρτια διοργάνωση των Αγώνων.

Το πιο δυνατό χειροκρότημα, όμως, ανήκει στα παιδιά που τόλμησαν να εκφραστούν δημόσια, να επιχειρηματολογήσουν, να συνεργαστούν και να αναμετρηθούν δημιουργικά με τη δύναμη του λόγου.