Παίζουμε σκάκι
Μάι 22 2026

Για την Κυριακή 17 Μαΐου 2026 ήταν προγραμματισμένο το εαρινό τουρνουά σκακιού. Λόγω της δύσκολης περιόδου με εξετάσεις για τα ξενόγλωσσα πιστοποιητικά, οι συμμετοχές δεν ήταν αρκετές. Το τουρνουά δεν πραγματοποιήθηκε αλλά με πρωτοβουλία του καθηγητή Φυσικής Βασίλη Τεμπερεκίδη και τη σύμφωνη γνώμη του καθηγητή Μαθηματικών Θανάση Τσολάκη αποφασίστηκε οι λίγοι ενδιαφερόμενοι να μαζευτούν στον χώρο του Λυκείου και απλά να παίξουν σκάκι, χωρίς ελβετικά συστήματα, κληρώσεις και βαθμολογίες. Δύο μικροί μαθητές μας από την Ε’ Δημοτικού, δύο μεγάλοι της Α’ Λυκείου και οι καθηγητές Θανάσης Τσολάκης και Βασίλης Τεμπερεκίδης βρέθηκαν για ένα δίωρο στον δεύτερο όροφο του Λυκείου και έπαιξαν σκάκι αναλύοντας παρτίδες και μιλώντας για ανοίγματα και φινάλε. Όλα αυτά, πάντα, με τη στήριξη των διευθύνσεων Γυμνασίου και Λυκείου.

Η σημερινή ημέρα και ο τρόπος που κύλησε έδωσαν την ευκαιρία να συζητηθεί μία παλιά σκέψη για τις «Σκακιστικές Κυριακές στο Αρσάκειο Θεσσαλονίκης.». Περισσότερα για τις «Σκακιστικές Κυριακές» από το νέο σχολικό έτος.

Μείνετε συντονισμένοι…