Δραστηριότητες διακρατικών ομάδων στο πλαίσιο του eTwinning έργου “LISTEN TO THE RHYTHM”
Ιαν 17 2024

Στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο eTwinning έργο LISTEN TO THE RHYTHM οι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες κλήθηκαν να συμπληρώσουν  το αρχικό ερωτηματολόγιο [προκαταρκτική έρευνα] με τη βοήθεια του οποίου διερευνήθηκαν στοιχεία προηγούμενης εξοικείωσής τους με το eTwinning, με τη μουσική και με εργαλεία web.2.0 καθώς και το ενδιαφέρον τους για εμπλοκή στο συγκεκριμένο eTwinning έργο.

Στη συνέχεια οι μαθητές δούλεψαν σε διακρατικές ομάδες  [eTwinning mixed teams activities] ερευνώντας τη ζωή και το έργο αξιόλογων μουσικών, συνθετών ή ερμηνευτών και προχώρησαν σε παρουσιάσεις στην τάξη αλλά και στο Twinspace του eTwinning.

Παράλληλα, συμμετείχαν σε βιωματικές μουσικές δραστηριότητες με έμφαση στη ρυθμική συνοδεία και εκτέλεση.

Οι εργασίες των μαθητών ανέβηκαν σε συνεργατικά έργα [ebooks] με τη βοήθεια εργαλείων web-2.0 όπως  είναι το StoryJumper, το BookCreator, το Genial.ly και το padlet.

Διάφορες ενδιαφέρουσες βιωματικές δράσεις που σχετίζονταν με ρυθμικές ασκήσεις και παιχνίδια, ακουστικές ασκήσεις, διαδραστικά ψηφιακά puzzle και παρουσιάσεις μουσικών οργάνων, μουσικών στυλ και δημιουργών  καθώς και  ανταλλαγές απόψεων και ιδεών στο Forum [writing a slogan for the project]  διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον όλων των συμμετεχόντων.

Στο Twinspaceτο κάθε Σχολείο ανέβασε κι ένα βίντεο όπου παρουσίαζε τους χώρους του και τις υποδομές του: School promotion video

Ακολουθεί παρουσίαση από μέλη της eTwinning ομάδας του Σχολείου μας για την ελληνική παραδοσιακή μουσική. Την παρουσίαση ετοίμασαν οι μαθητές Λευτέρης Κωνσταντινίδης, Νίκος Παραπούρας, Φίλιππος Τσιαμούλης και Κωστής  Φιλιππόπουλος, ενώ στην απόδοση του τραγουδιού και στην παρουσίαση του παραδοσιακού Καλαματιανού χορού συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης.

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της 3ης  διακρατικής ομάδας, οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης εξοικειώθηκαν με τους ήχους γνωστών μουσικών οργάνων μέσω  σχετικού κουίζ των Learning Apps που αναρτήθηκε στο Twinspace του έργου ενώ ο μαθητής της Γ τάξης Γιώργος Ζήσης και  οι μαθητές της Β΄ τάξης Ηλίας Κουτσούκος, Μανώλης Μπαζλής και Χρόνης Παναγιωτίδης δημιούργησαν το δικό τους παιχνίδι-κουίζ.

Εργασία Γ. Ζήση : Gameaboutmusicalinstruments

Εργασία Η. Κουτσούκου, Μ. Μπαζλή και Χ. Παναγιωτίδη : quiz

Στο πλαίσιο της 4ης διακρατικής ομάδας οι μαθητές ανέλαβαν να παρουσιάσουν ένα είδος μουσικής.  Οι μαθητές Κυριάκος Μεγακλής και Αλέξανδρος Ποτολιός  ετοίμασαν παρουσίαση για την κλασική [λόγια δυτικοευρωπαϊκή] μουσική και οι μαθήτριες Ευανθία Μπαργιώτα και Ελένη Ξεναρίου ερμήνευσαν έργα συνθετών της, ενώ οι μαθητές Κρίτων Λαδόπουλος, Αθανασία Μανωλοπούλου και Μέλια Μερκούρη παρουσίασαν έναν δημιουργό από  καθένα από τα παρακάτω είδη μουσικής στον ελλαδικό χώρο: κλασική, ελαφρό ελληνικό τραγούδι, έντεχνο ελληνικό τραγούδι. Οι μαθήτριες Εύα Γιαννοπούλου και Μαρία Γκουραμάνη παρουσίασαν  την Jazz μουσική,   η μαθήτρια Σμαράγδα Μισαηλίδου την pop μουσική και η μαθήτρια Μαριέφη Χαβούζη τη ραπ μυσική.

CLASSICAL MUSIC PRESENTATION 1

CLASSICAL MUSIC PRESENTATION 2

JAZZ MUSIC PRESENTATION

POP MUSIC PRESENTATION

RAP MUSIC PRESENTATION

Στο πλαίσιο της 4ης διακρατικής ομάδας ο μαθητής Γιώργος Ζήσης παρουσιάζει τον Έλληνα συνθέτη Μάνο Λοΐζο ενώ μαθητές της  Β΄ και Γ΄τάξης ερμηνεύουν τραγούδια του.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα  δραστηριότητα στο canva ήταν το συνεργατικό ψηφιακό calendar στου οποίου τις σελίδες αναρτήθηκαν  τα classroom avatars που δημιούργησε η κάθε σχολική ομάδα με το λογισμικό pixton [pixton.com].

Τα υπόλοιπα avatars που δημιούργησαν οι μαθητές μας με τη βοήθεια του λογισμικού avatar [avatar.com] αναρτήθηκαν μέσω του digipad [digipad.app] στη σχετική «σελίδα» του Twinspaceμε τίτλο “Our students class introduction”].