Απονομή Διαπίστευσης Erasmus στο Αρσάκειο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης
Φεβ 20 2024

Με μεγάλη μας χαρά σας ανακοινώνουμε πως το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.), που επιτελεί το έργο της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού για τα προγράμματα Erasmus+, απένειμε στο Αρσάκειο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης τη Διαπίστευση Erasmus (Erasmus accreditation) για τα επόμενα τρία χρόνια.

Η διαπίστευση απονεμήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου, 2024, έπειτα από αίτηση που κατέθεσε η παιδαγωγική ομάδα του Σχολείου μας, η οποία αποτελείται από τον Διευθυντή, Κωνσταντίνο Χρυσοβέργη (Φυσικό), την υποδιευθύντρια, Μαρία Φωτίου (Φιλόλογο), καθώς και τους καθηγητές και καθηγήτριες Ευάγγελο Δήμο, Βίκη Κωσταρά, Λία Σταυρίδου (Αγγλικών), Χρυσάνθη Αλεξάνδρου (Γερμανικών), Σοφία Καρασάββα, Γιώτα Γάτση (Γαλλικών), Αναστασία Γκίνη (Μουσικής), Γιώτα Ψωμιάδου (Θεολόγο) και Ευανθία Τσιριγώτη (Βιολόγο).

Η Διαπίστευση Erasmus αποτελεί εργαλείο για τους οργανισμούς Εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετέχουν σε διασυνοριακές ανταλλαγές και συνεργασία. Η απονομή της Διαπίστευσης Erasmus επιβεβαιώνει ότι ο αιτών έχει καταρτίσει σχέδιο για την υλοποίηση δραστηριοτήτων κινητικότητας υψηλής ποιότητας στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας ανάπτυξης του οργανισμού του. Συνεπώς η απονομή της Διαπίστευσης έρχεται ως αναγνώριση και επιβράβευση της εξαιρετικής δουλειάς που γίνεται τα τελευταία χρόνια στον τομέα των ευρωπαϊκών και εθνικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά και της γενικότερης φιλοσοφίας μας ως σύγχρονου ευρωπαϊκού σχολείου.

Το Πρόγραμμα Erasmus+ 2021-2027 φιλοδοξεί να προσφέρει ευκαιρίες συμμετοχής σε όλους, χωρίς πρότερη εμπειρία στο Πρόγραμμα. Οι κεντρικοί άξονες γύρω από τους οποίους θα κινηθεί, είναι η τεχνητή νοημοσύνη και ο ψηφιακός πολίτης, καθώς και η κοινωνική ενσωμάτωση μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και των θετικών επιστημών. Σχετικά με τον πρώτο άξονα, στόχος μας είναι η εξοικείωση των μαθητών μας με τον ψηφιακό κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης- τα οφέλη, τις προκλήσεις της και τη χρήση της- για να είναι ενεργοί πολίτες. Σχετικά με τον δεύτερο άξονα στόχος μας είναι να αναζητήσουμε και να υλοποιήσουμε το πώς μπορεί η ψηφιακή τεχνολογία και οι θετικές επιστήμες να αποτελέσουν εφαλτήριο για την κοινωνική συμπερίληψη.