Ολοκλήρωση του προγράμματος eTwinning με τίτλο “ALL ABOUT MUSIC!”
Ιούν 21 2021

Τη φετινή χρονιά οι μαθητές της Ζώνης Πολιτισμού Β΄ τάξης που ασχολήθηκαν με το θέμα «Αφηγήσεις μετά …μουσικής» και οι μαθητές της Ζώνης Πολιτισμού Γ΄ τάξης που ασχολήθηκαν με το θέμα «Μουσικό …ρεπορτάζ!» είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα eTwinning με θέμα “ALL ABOUT MUSIC!” (βλ. https://thessaloniki.arsakeio.gr/arsakeiogt-all-about-music-e-twinning-project/). Με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Μουσικής κ. Αναστασίας Γκίνη, οι συμμετέχοντες μαθητές συνεργάστηκαν με αντίστοιχες μαθητικές ομάδες 20 Σχολείων από τις εξής χώρες: Κροατία, Γεωργία, Λιθουανία, Πολωνία, Σλοβενία, Τουρκία, Ουκρανία και Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους οι μαθητές μας προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν σε κοινές δραστηριότητες με τους μαθητές των Σχολείων του εξωτερικού. Κάποιες από αυτές τις δραστηριότητες ήταν:

  • να παρουσιάσουν τον εαυτό τους δημιουργώντας το προσωπικό τους avatar (βλ.Arsakeio students introduce themselves)
  • να συμμετέχουν σε διαγωνισμό poster για το project. Μπορείτε να δείτε τα posters των μαθητών εδώ (βλ. σχετική ανάρτηση https://thessaloniki.arsakeio.gr/arsakeiogt-voting-invitation-etwinning-poster-competition/)
  • να απαντήσουν σε ερωτηματολόγια και να ανεβάσουν υλικό στο twinspace σχετικά με τις μουσικές προτιμήσεις τους (αγαπημένοι τραγουδιστές ή συγκροτήματα, βλ. για Έλληνες τραγουδιστές εδώ και για τους υπόλοιπους εδώ -μέρος των σχετικών αναρτήσεων στο twinspace)
  • να συμμετέχουν σε διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια γνώσεων και quiz και να αξιολογήσουν τη μουσική τους αντίληψη σε συνδυασμό με τις γνώσεις ιστορίας της μουσικής μέσα από το τελικό σκορ
  • να φτιάξουν Χριστουγεννιάτικες Κάρτες και να στείλουν ευχές για τη Νέα Χρονιά στους συνομηλίκους τους μαθητές των άλλων Σχολείων (βλ. https://vimeo.com/497389530)
  • να δημιουργήσουν συνεργατικά τη δική τους μουσική χρησιμοποιώντας ειδικά λογισμικά και web.02 tools (βλ. https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/5644303299248128 )
  • να παίξουν μουσική με ….. κρυστάλλινα ποτήρια! (βλ. https://www.kizoa.com/Video-Editor/d353729819k4593262o2l1/Arsakeio_Secondary_School-Music_Glasses )
  • να δημιουργήσουν poster για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (9 Φεβρουαρίου) καθώς και για την Ημέρα eTwinning (βλ. τα σχετικά posters εδώ)
  • να συμμετέχουν σε διαδικτυακές συζητήσεις (chats) με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες
  • να συμμετέχουν σε τηλεδιάσκεψη με τους συμμετέχοντες μαθητές από το Mielec της Πολωνίας

Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι μαθητές γνώρισαν τον πολιτισμό και την κουλτούρα άλλων λαών, αντάλλαξαν σκέψεις και ιδέες με συνομηλίκους τους από Σχολεία του εξωτερικού, καλλιέργησαν τις ψηφιακές και καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και συνειδητοποίησαν ότι η μουσική δεν είναι απλά μία τέχνη αλλά και μία γλώσσα επικοινωνίας. Η αξιολόγηση του προγράμματος από όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα καθηγητές και μαθητές, έχει πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια ερωτηματολογίων google forms αλλά και με συζήτηση μέσα στην τάξη. Μέρος της έχει αναρτηθεί στο padlet με τίτλο “ALL ABOUT MUSIC-Evaluation of the project” (βλ. https://padlet.com/humeyrayuce64/6bntxesf0b9f61k3, επισυνάπτεται εδώ και ως pdf ) ενώ τα τελικά αποτελέσματα της συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων αξιολόγησης από τα διάφορα συμμετέχοντα μέλη του προγράμματος αποτυπώνονται εικονικά στα παρακάτω γραφήματα.

Στο παραπάνω πρόγραμμα συμμετείχαν οι μαθητές:

(από τη Β΄ τάξη)

Αντωνιάδης Γεώργιος-Ευάγγελος, Βερνάρδος Ιωάννης Μάριος, Γραμματικοπούλου Ιωάννα, Δόμανου Ελένη, Ήλκου Ιωσηφίνα, Θάνου Αλεξάνδρα, Καπίταλη Χριστίνα, Καραπιπέρη Ευφροσύνη, Ματαυτσής Ματθαίος, Μπακαλιού  Αλκμήνη, Μπόσκου Δημήτριος, Παυλίδης Αλέξανδρος, Σερεμετάκης Σπυρίδων, Σουπίλα Μαρία-Άρτεμις και Τολίδη Ευτυχία

(από τη Γ΄τάξη)

Αηδόνη Αθανασία, Ατζέμης Αντώνιος-Παναγιώτης, Βόντας Αριστείδης, Δήμου Μιχαήλ, Διαμαντή Ελένη, Ζαχαροπούλου Ελισάβετ-Ευγενία, Καλλιστρίδης Κοσμάς, Καραβασίλης Γεώργιος, Κατσάρκα Ευνίκη-Βικτωρία, Μπακάλογλου Σταύρος, Μπουζοπούλου Βασιλική, Νάκος Βασίλειος, Παπακωνσταντίνου Γεώργιος και Φουντά Μαριλένα.